Det här är jag

Mitt namn är Lina, jag är 23 år och bor i ett litet samhälle 4 mil nordöst om Halmstad som heter Torup. Tillsammans med mig bor även min pojkvän och vår hund Goredon som är en drygt 1,5 årig flatcoated retriever. Jag är utbildad djurvårdare och djur är såklart ett utav mina större intressen. Men eftersom jag även är vegan och utav etiska och moraliska skäl inte vill jobba med djur inom kött- eller mjölkproduktion så är det just nu lite ont om jobb för min del.

Uppenbart är väl också att jag gillar att pyssla och inreda, därav denna blogg. När jag inte pysslar eller är ute och går med hunden så sitter jag troligtvis framför datorn. Antingen så bloggar jag eller så spelar jag diverse olika datorspel, just nu är det Warhammer online som gäller men jag längtar tills the Sims 3 kommer ut.

Det var lite om mig, jag kommer säkert fylla ut det här inlägget efterhand som jag kommer på nya intressanta saker om mig själv.

Första inlägget

Detta är ett testinlägg för att se hur det ser ut när jag ändrar min stilmall.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0